قدس آنلاین: فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري سه باند قاچاق مواد مخدر و كشف دو تن ترياك و حشيش در عمليات ۲۴ ساعت گذشته ماموران اين فرماندهي در منطقه شرق استان خبر داد.

كشف ۲ تن ترياك و حشيش و انهدام ۳ باند قاچاق در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردارعبدالرضا آقاخاني در گفت و گوي اختصاصي با پايگاه خبري پليس گفت: در ادامه طرح هاي ويژه مقابله با سوداگران مرگ و شبكه هاي مافيايي قاچاق مواد مخدر ماموران يگان تكاوري، پليس مبارزه با مواد مخدر و ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان هاي شهرضا ، نائين و كاشان طي چندين عمليات جداگانه طي 24 ساعت گذشته محموله بزرگ ترياك و حشيش كشف كردند.

وي افزود: در اين رابطه مقدار 900كيلوگرم حشيش و هزار و 100 كيلوگرم ترياك كشف ، سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم، 11 نفر دستگير و تعداد هفت دستگاه خودروي سبك و سنگين توقيف شد.

اين مقام انتظامي از افزايش 50 درصدي كشفيات مواد مخدر پليس استان در دوماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: اين افزايش كشفيات نويد خوبي است براي اينكه بتوانيم تا پايان سال ضربه مهلك تري را بر پيكره شبكه ها و باندهاي مافيايي قاچاق مواد مخدر وارد كنيم.

آقاخاني سياست نيروي انتظامي استان در سال 95 را برخورد با شبكه ها و باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر و حضور پرقدرت در محلات به منظور مقابله با خرده فروشان مواد افيوني عنوان كرد و گفت: از ابتداي امسال تيم هاي ويژه براي برخورد با خرده فروشان در محلات شروع به فعاليت كرده اند و در اين زمينه موفقيت هاي خوبي نيز در زمينه پاكسازي محلات از لوث وجود افراد خرده فروش مواد به دست آمده و چندين منزل با دستور مقام قضايي پلمپ شده است.

فرمانده انتظامي استان توصيه اي نيز به شهروندان كرد و اظهار داشت: از همه مردم مي خواهيم كه نسبت به تردد افراد مشكوك و غيربومي به محله خود حساس بوده و هرگونه گزارش و اطلاعي از خريد و فروش و توزيع مواد مخدر در محله خود دارند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند و همچنين مراقب رفت و آمدهاي فرزندانشان بوده و اجازه ندهند كه با افراد ناباب دوست شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.